Last Payper.!!


Assalamualaikum

berakhirnya sem 2 ini bukan bermaksud dah tamat penyeksaan nye 

cuma tinggal 1 je yang masih ditunggu tunggu kerrr iaitu 
RESULT 
yang menentukan adakah aku lulus dan adakah aku perlu repeat..

oh la la..yang itu kite cite kemudian okey..
yang pasti harini aku dah habis exam(alhamdulillah syukur)
ingat lagi
 seminggu sebelum exam sume boleh dok happy2 masih gelak2 tengok buku pon macam nak tak nak je..
 sehari sebelum semua dah macam ghimau semuanya tak kene ,,kaco sikit pon dah mengamok tapi still boleh makan..hehe..

mari saya kenalkan kawan yang banyak mengajar dan bergaduh dengan saya tatkala saya blurr..





in da photo -->iera,mira and kakak
ouh lagi sorang kawan sebelajar aku IYFA INANI yang xsempat nak bergambar bersama..

thank u thank u so much kawan-kawan ku..hee..tanpa anda xde la aku keluar awal dengan yakinnye..

fyi aku keluar awal bukan sebab nak MENUNJUK yang aku dah siap dulu ke ape tapi aku dah pening tengok kertas tuh..lagi aku tengok lagi aku musykil jawapan tu betol ke tak..hehe

anyway thanks so much to my family yang sangat-sangat berjasa untuk aku..!!

I LOVE ALL OF MY FAMILY AND FRIENDS SO MUCH..!!
 kepada SEMUA kawan-kawan saya, xkire lah dari kelas lain pon I WILL MISS U SO MUCH ..jumpe lagi untuk sem 3 insyaallah :)

All blue t0day for Last Payper..



-harap sangat sem 3 yang akan datang lebih baik dari sem ini..

-mood bercuti dah datang,,,!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...