5 senjata perempuan ^^"

assalamualaikum

meh sini aku citta sikit..
aku rase sume dah tau..tapi aku degil jugak nak bagitau kat kome 5 senjata pompan




1.air mata



yes..itulah senjata paling mujarab dan paling mudah..
kenape?
sebab kalo pompan nangeh laki sure akan cair punye..xkirela kau tu hodoh camne pon..
lagi2 yang cute mute..kome nangeh je..mesti hati laki ni tersentoh..xkire la gengster mane pon..
kecuali la laki tu memang dah xde perasaan langsung dah..hati kering je..

2.membebel



yang ni khas untuk ibu-ibu lah kan..
of course suami or anak die akan patuh arahan die kan..
kadang-kadang pompan ni kan die mampu membebel berjam-jam tau
sebab die rase die betol dan sume orang wajib ikot cakap die..
mase die membebel .. jangan lah nak nyampok pape..lagi lame lah die bebel..

3.sore manje/ayu/romantik



kome nak tau..kadang-kadang kalo laki tepon pompan selalu pon boleh jatoh cinte tau
walopon xpernah bersua..haha..
kebanyakan lelaki kan suke pompan yang
lemah lembut,,sopan santun ,, ayu,,gedik,,romantik
yuck..im not like that okeh..

4.mata yang cantik or adorable



kenape pompan suke sangat make up tang mate??
sebab nak orang terpikat lah..bak kate warga emas dulu
dari kerana mata yang mempunyai kuasa..ohh aku tergoda..aku tergoda terpesona..
kan..siap ade lagu tu..
tapi series aku suke tengok mate sepet..eh..sori3..tu untuk lelaki..

5.kata-kata



kebanyakan pompan sekarang ni kuat gadoh kan..
xkesahlah dengan laki or pompan..bukan nak malukan kaum sendiri
tapi kome pon boleh nilai sendirikan
pergh kalo kome denga ayat deme...makan dalam tau..
selalunye deme akan cakap lepas je..mungkin sebab dendam yang lame kan..
ato persekitaran..hmm..so,,kite kene la jage pertuturan kan..peringatan bersame ye
mulut berapi la nak dikatekan

banyak lagi sebenanye senjate hamba allah yang bernama wanita ini..tapi aku nak gitau 5 je..ehhee...

WANITA INI SUKAR DIFAHAMI..TERLALU BANYAK RAHSIA YANG KAMI SIMPAN..
DARI KECIL DIAJAR UNTUK BERAHSIA..aceeewah..

wanita hiasan dunia ..seindah hiasan adalah wanita solehah..yang akan membahagiakan syurga d

1 comment:

  1. betul! nangis memang mujarab! komfem diorg kata Alololo.. "jgnlah nangis lagi.." kan3.. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...