warga emas dan bayi

assalamualaikum

dalam keadaan yang bosan sebab asyik ngadap buku ni
ke buku yang jemu ngadap muke aku..ntah,,conpius..
ni aku nak cite..ritu aku gi teman mama aku check dokto kat hospital greentown mall
pergh..mule-mule xmo pegi sebab takot bosan
tapi
bile dah ade kat sane aku macam suke pulak..

kome nak tau?aku ni suke lah sangat warga2 emas lagi-lagi yang dah xde gigi 
sebab diorang comel sangat,,series comel sangat macam bayi baru lahir tau..perhatian : xkire bangse ye... 1Malaysia okey ..
lagi2 kalo diorang pakai pampers..
atototo comel sangat sangat sangat..





 series cute..muah muah muah

kat sane aku asyik dok tengok je..sebab kebetulan buku yang aku bace tu dah the end..
pastu aku gi tolong deme angkat barang,,hee
xde niat buruk tau seperti nak jadi menantu ke ape..hee

seriesly wei cute mute diorang tuh..hee
mak aku kate,,nanti kite dah tue muke kite akan jadi macam bayi-bayi dulu tapi versi kedot lah..
aahkan..betol jugak..sebab tu warga emas sumenye baby face tau



same tak??

tapi kan 
ni aku nak ngadu sikit..
ade nurse tu kan..die marah-marah sorang auntie ni tau
sebab tak dengar..ala besela warga emas..daya pendengaran and tumpuan diorang mestila dah kurang
ergh..bengang betol..ape yang aku mampu buat hanye lah menjeling nurse tu
seb baik die tak tengking mama aku..
kalo tak...ade yang kene ceramah macam cite azura tu...huh

love them forever and ever <3 !! :

 opah belah ayah aku :)

 arwah tokwan belah mama aku :)

opah belah mama aku :)

yang tua macam warga emas dihormati yang muda macam bayi disayangi..!!!!!!hehe

ingat..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...