Beraye Bersama Keluarga Dari Indonesia

Assalamualaikum

Pada hari raye ke-6 iaitu hari Jumaat
kami sekeluarge ke rumah paklong untuk
Menyambut Kedatangan Keluarga Dari Indonesia
dan
Menghadiri Majlis Perkahwinan Aimie Hazerin iaitu sepupu aku


buat pertama kali nye aku jumpe dengan saudare-mare dari Indonesia
mule-mule tu rase kekok sangat..
sebab selama ni sembang dalam facebook je pon
tapi lepas tu..
ha,,sume cerite keluar ..


ni namenye dina khairiyati
sebaye dengan aku..
peramah orang nye..
diorang sume suro aku sembang ngan die sebab 
dalam facebo0k berie menyembang..

setelah Perkahwinan kak Erin selesai
ahad tu mereka ke Ipoh untuk melawat pakcik mereka
dan sekaligus ke rumah kami.. ^^..


Adeq,Arif,Fikri dan Janggem yang tersangatlah aktif dan ceria


 aku dan dina
maniss anak dare 2 orang nih..



Along dan Elvia



with them :) .. imut semuanya..

Harap dapat berjumpe lagi dengan mereka
Insyaallah kami pule akan ke Pekan Baru,Indonesia..

senang sangat dapat berjumpe dengan keluarga dari Negara Jiran
 ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...