Berabok - abok..

Assalamualaikum

hye sume2 yang setia dengan teman (eleh bukanye teman ni ade rame follower pon ha) walopon teman dah lame xbukok blog ni ha..
aku dah lame xbukak sebab - sebab - sebab..banyak no le sebabnye..

1)poly
dari awal sem sampai lah sekarang banyak sangat lah kojenye..dengan assignment..kelas-kelas ganti ..and xlupe jugak exam dan test yang akan datang..memang kene struggle cari nota dan paham sendiri sebab banyak yang diajar oleh lecture susah difahami..xtaula aku ni lately dah kenape..maybe banyak sangat makan semot agaknye kan..

2)malas
penyakit ni dah lama dah wujud dah..sejak dilahirkan lagi..haha..nak bukak facebo0k pon sekali sekale je dah malas..apetah lagi blog ni..harom..memang xbukok le gamoknye..

3)bercuti
banyak berjalan sampe blog pon xbukak..reason yang 1 pon kadang-kadang meniru je..haha..ritu gi Kuala lumpur gi majlis perkahwinan belah perempuan blogger Aimie Hazerin a.k.a sepupu aku .. seminggu lepas tu gi penang jalan-jalan kat sane..ape entah name tempat tu..agak seronok jugak kat kawasan orang kaye tu..esoknye gi kedah belah lelaki plak..dan baru-baru ni kami ke Kuala Lumpur sekali lagi untuk hantar kakak aku yang nak kerja disana..

4)Internet
Internet yang macam kure-kure pon adelah penyebab utama yang menyebabkan aku malas nak online.. ade jugak kadang-kadang curi wifi tapi xtau sape pemiliknye..just pakai je..hehe


itulah alasan yang sangat mantap dari aku..Insyaallah lepas ni akan hupdate selalu..hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...