oh Happy Happy day..!!

Assalamualaikum

seghonok sangat haghini..!!

tau dok semalam Birthday mama aku and 
harini plak birthday angah aku..
untunglah kan birthday nak dekat-dekat..
anyway ..nak ceghite ..tadi kami 4 orang sambut birthday deme..
4 orang je..sebab along kat KL and adik plak kat Asrama...huhu

mama tersayang..!!

angah ku sayang ..!!

*hasil kretip along aku*

kami makan-makan kat restoran besa dabak yang dekat ngan Padang Polo tuh..aku lupe plak ape name Restoran tu..adoi..
..lapa punya pasal..

disebabkan aku teringin Yong Tau Fu tapi xpandai nak pilih
..so ayah yang pilihkan dengan jelingan sexy..auuu..
sekali sekala nak ngade2 ape salahnye (macam selalu je) ^^


lovely mama's pulak teringin Nasi Goreng Pattaya tapi tercakap Nasi Goreng Paprik...alahai..xpe mama nanti Birthday Along kite beli lain ye..


Angah yang pada mulenye nak chicken chop tapi disebabkan gerai tu tutup terpaksalah (xdela terpaksa sangat) order Kuew tiaw Kungfu..tapi kat sini punye lagi power kungfu die..sedap bebeno..


and the cutest ayahs..mule2 nak kuew tiaw kerang terpaksa bertukar ke bihun hailam..disebabkan masalah yang sama..gerai tu tutup..
apekeheynye sume gerai nak tutup..kesian deme...huhu..



and satay for the side dish..huhu

papepon malam ni tersangat lah happy dan KENYAAANNNG...
huaaaa...acane nak kurus kalo cenggini..haha

peringatan untuk aku !!
jangan sesekali gatal nak order Carrot susu dah..
mengaroooooooott...xkene dengan taste aii..gedik bebeno..
tekak i kan tekak orang kampung...

Thanx to my family coz always with me either im in bad mood or good mood ..



ok azam baru... 
seperti dalam facebook :
semoga tahun ini dan tahun yang akan datang aku akan menjadi anak yang lebih solehah dan pelajar yang lebih cemerlang dan yang penting..
Menjadi hamba ALLAH yang taat .. Insyaallah


#SELAMAT TAHUN BARU SEMUA






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...