birthday Qisha our little princEss

assalamualaikum


Allah selamatkan kamu
happy birthday to u
selamat hari jadi
saegil chukka hamnida


t0 my little princess NUR QISHA 




Qisya adalah adik sedare aku yang paling kami sekeluarga sayang
mane tak nye..dari baby sampe dah pande buat lawak ni ha kami asyiiik ngan die..
mandi , berak , makan , merengek , merajuk suma ngan kami (kadang2)


kegemaran die kalo datang rumah aku mestilah 
-kaci nak aik moto brum2-
ingat aku minah rompit ke ape..haha
anyway moto aku jugak lah yang akan bagi die diam kalo die merengek..haha..




ade satu ketike tu kan..mak aku n wancik (mama die) n opah gi hospital xbawak die
ingatke die ok je sebab selalunye die xmo ikot..
tapi..ha,,die menangeh rasenye 1 kampong boleh dengar kot..
last2 kitorang pujok die nak bawak jalan-jalan tapi dengan syarat kene diam and mandi dulu..
haih..penat aih layan die..
yang kelakar nye mase aku nak bawak die JALAN2 tu..die gi kemas baju and barang permainan
mesti dalam pemikiran die ..kitorang nak bawak die BALIK..hahahaha
kekekek aku gelak .. pastu bile aku cite balik kat mak aku..die pon gelak ..malu lettew..hhaa


yang pasti kami sayang die..h0h0




semoga dia cepat membesar dengan baik..dan dicucuri rahmat,,terhindar dari segala kegiatan yang tidak baik ohkeh..




nak beli ape eh hadiah harijadi die nieh??bear die dah banyak dah..
selendang wancik dah beli byk kat indon aritu..
baju??saiz ape ye..
idea please..xmo yang mahal yeee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...