senyum ..ngee :))))

assalamualaikum

senyum xperlu kata apa2




haih..susah sangat ke bibir tu nak semail ????
aku bengang betol le der..sape-sape yang xsuke nak senyum nih
ape?ketat sangat ke bibir tu..
hamboi..depan boyiferen tu boleh pulok senyom sampe ke telinge..
dengan kawan / blockmate / classmate / roommate and ape2 matelah susah no kan..??

cite dia camni..
aku ni memang le tersangat lah pantang bile aku senyom tapi orang tu buat muke toye(bodoh)
dahla xsenyom ..haih menjeling pulok..
wei..senyum tu kan satu sedekah..aku tengah sedekah ni..terime la wei..



panas aku tadi..
aku tengah jalan-jalan kat bawah sambil memelok bekas air..acehh
pastu aku nampak le sorang ni..aku tego n senyom dengan peenoh ikhlas..
tetapi
die buat dek je then menjeling..haih..
kalo xmo jawab tego tu at least senyom la balik..xde le bengkek hati aku ni..
tapi aku kan penyabo..



pastu aku gi bilik air plak..aku pon senyom la kat kakak exco dot dot dot..
haih die pon buat dek je?..
ni ke contoh untuk adik junior huh?
hei tolongla tolongla tolongla
susah sangat ke nak senyom?
persoalan..



hei walopon muke aku ni series je selalu tapi aku selalu senyom tau...!!



lalala
senyom xperlu kata apa2..

senyom lah selalu ye mulai sekarang..
tu kan petua kekalkan kecantikan
ye dok??



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...