sudah bertukar ^^"

assalamualaikum

ape yang bertuko nye?ha..
hihihi..
saya dah bertukar handphone..
dulu pake iphone 3gs but now sudah iphone 4..
bukannye nak nunjok tapi ni ip nye..haha

aku tuko ni pon sebab wayar iphone oren tu rosak..xleh nak charge..
ape jadah tah..nyusahkan je pon...
so..aku ngadu kata ayah aku,,then dapat le iphone nipis ni..
alhamdulillah..

kawan aku cakap
"cuti seminggu dah dapat iphone 4 ..nanti kalo cuti sebulan dapat ape la plak "
haha
hello..ade tragedi la weh,,bukan sesaje..huh



kepade



acececeahhhh


alhamdulillah
harap sangat phone ni leh gune berpanjangan
xmo tuka phone dah..sebab banyak no akan hilang..
sian kat aku..kawan2 aku kate aku xnak save no deme..


aku jugok...


wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...