teruje ^^"

assalamualaikum

ape yang cik faziera fardun teruje sangat ni aih??
haa..kome nak tau..ritu puo ade buat event..
islamic finance department kot yg uruskan
deme jempot INTEAM group yang sangat2 aku suke dari aku sekolah rendah lagi ni,,

saje letak gambo lame sebab mase tu mie ade..hee

hoho..teruja aih aku..
sume lagu sume nye aku sing along..hehe
sian sape dok belakang n depan aku..haha

meh aku habaq mai ape aturcara majles tu tapi berdasarkan ape yg aku ingat la

bertolak ke dewan jubli perak pukoi 8.20 malam
peserta akademi AL-QURAN mengaji..pergh enak bangat suaranya
then inteam masok..ko tau jeritan fans yang ghairah bak kate mc..
pergh gego dewan tu,,haha
diorang intro dulu sal diorang,
start nyanyi lagu :
Dia Rasulullah 
Nur kasih
Ibu dan ayah (lagu lame)
Setanggi syurga
then kumpulan nasyid dari PUO plak nyanyi,,name pe tah..haha..x alert der
lagu 1 ummah 1 malaysia-hijjaz je yang aku alert
pastu inteam masuk balik dengan lawak-lawak diorang
kekekek aku gelak gile2,,haha
nyanyi lagi:
ALLAH ALLAH
Rabiatul Adawiyah
Pemergianmu
dan akhir sekali selawat badar

pergh...banyak gilekan..hehe..agak2 berape la bayaran untuk diorang kan..hehe
harap lepas ni banyak la lagi group nasyid mai sini kan..
biasala politeknik premier kan..hehe

mmg kepuasan berpanjangan la gi sane..hehe

dari kawan aku..die minat mie..tapi aku minat amin..huu

ingat!!
bak kate shah-pemuda harapan bangsa,pemudi harapan pemuda..haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...