aktiviti tatkala kakak ku bercuti

assalamualaikum

hei hei..dah lame x mengupdate..

tulah walopon 2 hari je along aku cuti
tapi banyak jugak le yang kami buat..
untuk melepaskan perasaan tekanan yang amat sangat banyak..

hari first : berjoging selama sejam lebih di taman DR..best wo0
main pusing2 kat taman jepon then kat tempat lalu lintas

check it out keletah kami di pagi2 hari







setelah penat..kami pon dok sembang n chillex dulu
then balik rumah ..
siap2 gi jalan2 cari makan..
sebab dah pukol 11..
perot dah bergendang dah..

so kami pergi ke _-_-
rasie..haha




 feveret smurf ..


 like a boss



purple for along
orange for angah
n blue for kakcik

facts : 
aku memang xsuke pake spec tp
jom tengok aku menggedik dengan spec..hoho




aku xsuke..sebab tudong aku mesti jadi lagu tu..ayoooo

hari kedue :
macam semalam nye..kami gi joging..
tapi mase ni panas sangat..
kami sangat2 lah berpeloh peloh
berbusuk busuk ..


kami main gelonsong..kat tempat lalu lintas mini tu..hee,,best2 
(sori xde gambo..xde mo0d pulok..)

lepas tu tanpa mandi dan tuko baju..kami teros ke
MANJOI..
mengimbau kembali kenangan di flat kastam
tempat tinggal kami mase kecik2 dulu..
best best best
then teros ke manjoi

untuk cari barang2 along..


hehe..tatkala kebosanan..
aku pon as always..





berpotograper..haha

itu aje lah yang kami buat..
nanti along cuti lagi...
kene plan siap2 le..haha

wassalam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...