Kehidupan sebagai pelajar poly sem 1..

assalamualaikum

aku nak cite pasai apa yang aku lalui kat 
PUO
yakan..aku xpenah cita kan..

aku amek kos it - programming
dalam kelas DIP1A 

girls in my class :)

walopon banyak konflik yang telah berlaku antara aku dan kawan2 dalam kelas
tapi akhirnya kami tetap berstatus sebagai kawan..
moge sem depan kami menjadi semakin matang :)

aku dalam kelas mana2 pon..xkire lah kat skolah ke kat SGA ke..
xpenah nak nunjok yang aku mo0dy
aku nak orang tau aku ni seorang yang sangat happy go lucky..
cume kat budak lelaki je aku susah sangat nak tego n senyom..hoho


mira dan iera.,.

budak budak yang selalu gadoh gadoh manje ngan aku..
ha..aku selalu riak takbur bangga dengan deme
mase c0mputing essential ..haha..


dalam kamsis plak..
aku dok bilik H115..
with my ro0mate Noraini Rosli
dah cite kan ritu..hee..

tu dia..cute kan

kami mempunya seorang block mate yang sangat lah kepoh
tapi die baik hati 

*sebab die bg soklan boco ritu ke?...o0pss..haha

Aisyah Hamidon.
aisyah with the twins..haha

membe2 baik yang aku rapat

Syaheera Halim ,, Farahin Md Isa dan Lili Zaini..
kami berempat x le se hot membe2 lain dalam kelas dip1a tu kaaan..
bese2 je..tapi alhamdulillah sume keje dapat dilaksanakan dengan bahagia jayanya..


kami..



for the end..
aku nak kome tau betape azab nye musim pembelajaran
walopon dalam lab je memanjang
tapi
yang paling xbestnye

-kalo lecturer bagitau kelas dibatalkan mase kitorang dah sampai
-setiap hari xde klas mmg best tapi nak final xtau nak jawab ape lah kan
-waktu polibriged kene pake kasut but n kene jemo tengah panas n kene pulak berleter..
-mase nak exam jangan cakap lah..otak ni dah macam penoh tapi 1 ape pon xtau..



haa..azab tak?tapi nanti mase nak keje lagi mencabo le..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...