Alhamdulillah ^_^

assalamualaikum

alhamdulillah syukur nikmat kepada tuhan yang memberi rahmat
perkara yang paling ditunggu-tunggu dan dikhuatiri sampe demam-demam telah selesai

padia tu??
getaq-getaq tekan mouse..

jeng jeng jeng

Mr Result saya dah keluar :)

nampak dok??..kecik sangat kan
(nampak no xbagi nengok)
=,=3.17=.=
walopon sem ni xdapat akj (anugerah ketua jabatan ) 
tapi aku bersyukur sangat sebab xde yang kene repeat..

family aku kate : ini adalah permulaan yang baik

Ya Allah..xsia sia selama ni aku xtido malam just for study..
alhamdulillah sangat-sangat..
subject paling susah iaitu computer hardware tu je yang k.o sikit..
tp xpe daripade kene repeat kan naye je..

tahniah juga kepada kawan-kawan aku yang dapat result yang baik..
bagi yang kene repeat tu..xpe..usahe lagi k..kalo de pape just bagitau..



sem due ni .. insyaallah dapat AKJ ye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...