dup dap dup dap :) :(

assalamualaikum

dup dap dup dap jantung ku ini
bukan kerna cinta
tapi ini kerna Keputusan yang akan keluar

yang akan menentukan :> 
sama ada aku gagal atau lulus
sama ada aku kene repeat ato tidak
sama ada aku kene kelam kabot ato tidak
sama ada aku kene nangis ato gembira
sama ada aku nak bagitau kawan atau tidak..

ok2 dah merepek ye yang lain tu,,
seriusly aku panik,, takot..
tapi ibu bapa aku akan sentiasa kene redha dengan apa pun keputusan yang aku akan dapat
mintok2 le ok gamok nye ye..
3.7 pon ok le..
cewwwaah..cite-cite tuu..

deme kate kol 10 esok baru keluo..
ingat ye teman2..
buka dengan lafaz BISMILLAH..
bukan minang je ngan BISMILLAH..



doakan aku ye
gudluck untuk kome yang nak nengok result jugak ye..

dup dup dup dup daaaaaaaaaaaaaaaaaaap... :)


chill beb

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...