saya >> Cik Director

Assalamualaikum

saya sebenonye ade bakat jadi Puan Director lah..
memperasankan diri kejap..hoho
xde la.. sebenarnye untuk final project Digital Media , kami kene buat video sendiri , xkisahlah video ape-ape pon yang penting dibuat sendiri dan ade muke sendiri and software yang ditetapkan saja

plup!!
tibe-tibe idea aku muncul .. xperlu keluarkan modal dan xperlukan pertolongan orang luar pon ,camera pon gune camera biase saje.. aku cume mintak pertolongan kakak aku - Fuzaini Fardun saje untuk berlakon dan menjadi assistant director untuk aku ..wahh gitu.. macam nak buat filem bajet aje..


sayangnye along xde..kalo x ,dah cukop forum dah..
adik aku memang xnak pon kalo die ade kat situ..huhu



tapi xpe .. video telah berjaya disiapkan dalam 3 hari..
pengambaran cuma ambil mase sehari saje tapi ade part yang xsiap sebab bateri kamera habis dan terpaksa shoot esoknye plak..
kerja mengedit plak cume ambek mase setengah hari aje

seronok kan..video cume 1 minit 35 saat SAHAJA ..kejap sangat-sangat..

hm cite panjang pon xgune..ate meh le nengok video teman yang xsebeghape ni ha..

= =Sibling Is My True Friend = =



Enjoy It..

click like if u think this is true.. :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...